Friday 20 August 2010

Pelik ker?

Ermmm pelik ker kalau Jasmin selalu balik kampung?
Leh dikatekan setiap minggu Jasmin balik Muar....
Bukan jauh sangat pon...
dalam 2 jam setengah jer dr UNITEN ker Muar...
Jasmin pon bawa kete standard jer 110 km/hrs...
ok lah kan.....
standard...

Soalan yang selalu kawan2 Jasmin tanyer:

1. ko sem nie x dpt duit YTN kan..
(YTN= Yayasan Tenaga Nasional)

Jawapan: aha....naper? YTN dah xsponsor aku lg...dah 3 tahun aku blajar...skrg sponsor makan minum aku ayah aku...

2. mcm mane duit minyak kete?

Jawapan: ayah aku bagi kad kredit..guner jer la..

3. tol pulak?

Jawapan: ayah aku bagi kad touch n go maybank...means klu duit kurang dr rm50....automatik maybank reload dr akaun bank ayah aku...

4. x penat ker asyik balik jer?

Jawapan: lagi suke balik coz chinta ati Jasmin kat Muar gak...

5. Macam maner study?

Jawapan: ok jer...klu xsempat bawa balik umah...study kat umah la....huhuhu


P/s: banyak gler penggorbanan ayah Jasmin nak pastikan keperluan Jasmin cukup...
Thankz ayah n love u....
This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment